نادر قاضی سرمربی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان طی یادداشتی  از زحمات مسئولان و تماشاگران تقدیر و سپاسگزاری نمود که متن آن به این شرح است:

به نام خدا

چشمی دارم همه پرازصورت دوست       با دیده مرا خوش است چون دوست دراوست

سالها از پس هم می گذرد،اما لطف و مهربانی در سر جای خود تا ابد باقی خواهد ماند.روزهای را بخاطر دارم که چه سخت گذشت،و روزهایی را بخاطر دارم که چه خوش گذشت.در تمام این لحظات وجود دوستان با وفا مرا غنیمت بوده و هست.این شعر و جملات را ننوشتم تا بگویم در مقامی هستم،و جایگاهی دارم همواره عضو کوچکی از جامعه ورزش اردکان و استان یزد بوده ام،و به آن افتخار می کنم.و همین مرا بس.

سالهای را بخاطر دارم که در سالن تختی تا خط والیبال مردم می نشستند،و والیبالیستهای محبوب خود را تشویق می کردند.شاید که نه قطعا خیلی از این تماشاگران در بین ما نیستندو البته خیلی از این بازیکنان نیز از پیش ما رفته اندکه خدایشان بیامرزد.

همه این مقدمه را گفتم تا بگویم برای رسیدن به جایگاهی در ورزش زحمات زیادی کشیده شده است،که باید مورد سپاس و قدر دانی قرار گرفته شود.

رفته رفته ورزش کشور و به تبع آن ورزش اردکان به سمت پیشرفت حرکت کرد و باشگاه داری در ورزش به وجود آمد.

تشکر و قدر دانی اول من از آقای دکتر تابش نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی است.که به جد حق زیادی بر گردن مردمان دیارمان دارد،و به تبع آن حق زیادی بر گردن ورزش اردکان و متحول کردن آن دارد. آقای دکتر تابش زحمات زیادی برای رسیدن والیبال به جایگاه حقیقی خود داشت که صمیمانه از این عزیز سپاسگذاری می نماییم.

در ابتدای امر باشگاه شفق اردکان به همت همه ی عزیزان تشکیل گردید.و اولین گام والیبال اردکان به سمت حرفه ای شدن و باشگاه داری برداشته شد.در این راه افراد زیادی از خود فداکاری و خود گذشتگی کردند،که بر خود لازم می دارم از زحمات تک تک این عزیزان سپاس گذاری نماییم.افرادی چون محمد پروانه رییس هییت والیبال شهرستان اردکان و مهدی شاکر،محمد سالک،مهدی طالبیان از بهترین لحظات زندگیشان گذشتند.و عاشقانه به والیبال اردکان خدمت کردند.بگذریم از اینکه گاهی هم مورد ناملایمت های از طرف اطرافیان قرار می گرفتند.ولی من بر خود لازم می دانم از زحمات بی شائبه ای این عزیزان تشکر و قدر دانی نماییم.

سپاس بعدی من از روسای اداره ورزش و جوانان اردکان می باشد،که در این چندسال زحمات زیادی هم برای ورزش اردکان و ه خصوص والیبال کشیدند.افرادی چون آقای شرف الدینی،علیرضا پورغلامی،و در نهایت امر ابوالفضل کارگر که جا دارد از این عزیز صمیمانه تشکر و قدر دانی نماییم.

یادمان نرود سنگ بنای ورزش اردکان بدست شخص قابل احترامی چون علی سالک بنا شده که حق زیادی بر گردن ورزش و ورزشکاران اردکانی دارند.که خداوند به این عزیز سلامتی عطا فرمایید.

آهسته آهسته والیبال اردکان به سمت حرفه ای شدن گام بر می داشت که شرکتی پا به عرصه گذاشت که به روند رشد والیبال اردکان کمک های بسیاری نمود.بله شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد که بر خود لازم می دارم از این تریبون از ریاست محترم شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد آقای مهندس رضایی نژاد و همچنین از مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد آقای پیشگویی پور و شخص قابل احترام و باوقاری به نام آقای سجادی صمیمانه تشکر و قدر دانی نماییم.که الحق والانصاف زحمات زیادی را در عرصه والیبال برای مردمان دیارمان اردکان کشیدند.و روند پیشرفت والیبال و طی کردن پله های ترقی اگر با حظور این شرکت نبود،به کندی و حتی در معرض نابودی قرار می گرفت.

تشکر و سپاس بعدی من از فرماندار مردمی شهرستان اردکان و شهردار و اعضای محترم شورای شهر اردکان می باشد.که با حضور خود در تمامی مسابقات مهربانی و محبت را در حق ما تمام کردند.و با کمک های مادی و معنوی خود ما را بس شرمنده ساختند.صمیمانه از حضورشان سپاسگذاری می نماییم.

تشکر و سپاس بعدی من از ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان آقای دهقان و همچنین ریاست محترم هییت والیبال استان جناب آقای رضایی می باشد.که کمکهای مادی و معنوی این عزیزان نقش بسزایی در پیشبرد والیبال اردکان داشته است.و از همه اینجا صمیمانه از این عزیزان سپاسگذاری می نماییم.

جا دارد از اعضای محترم کادر فنی و سرپرستی خودم که در طول این مدت زحمات زیادی را متحمل شدند،صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.محمدسالک و مهدی طالبیان در طول این چند سال خالصانه برای ارتقای والیبال اردکان بس کوشیدند آنها را فراموش نکنیم.

اعضای محترم کادر سرپرستی که در راس آنها مهدی شاکر قرار داشت و مجید شاکر و ابوالفضل عصارزاده او را دراین امر یاری می نمودند.صمیمانه از آنها نیز سپاس گذاری می نماییم.

ودر نهایت جا دارد از تماشاگران فهیم اردکان که ولی نعمتان ما هستند،و اصلا ورزش به نظر من بدون بودن آنها معنا و مفهومی پیدا نمی کند،سپاسگذاری نماییم.آنانی که از ساعتها قبل از شروع مسابقه به سالن می آمدند.و به تشویق تیم محبوبشان می پرداختند.

مردم مهربان و ورزش دوست اردکان را از صمیم قلب دوست دارم و به وجود آنها افتخار می کنم،به آنها عشق می ورزم و دست تک تک این عزیزان را می بوسم.

مادران و پدرانی که دعای خیرشان همیشه بدرقه راه ما بود و در سخت ترین لحظات مسابقات به مدد ما می آمد.نه تنها مردمان دیارمان اردکان بلکه مردمان شریف و نجیب استان یزد عاشقانه به این تیم عشق می ورزیدند.و ما را مورد لطف خود قرار می دادند.

که صمیمانه از آنها سپاس گذاری می کنم،و سال نو را پیشاپیش به حظور تک تک خوانندگان محترم شهروند اردکان تبریک عرض می نماییم،و امیدوارم سالی توام با مهربانی و سلامتی داشته باشند.

نادر قاضی اردکانی

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا